torsdag 11 april 2013

Den nya profylaxen - i Enköping

Jag har massa blogginlägg i mitt huvud MEN med en 3,5 åring och en (idag! hurra!) 6 månaders bäbis finns det inte mycket tid till bloggande förutom när de sover och då har jag ramlat ihop i soffan framför House of cards på Netflix. Barn är fantastiska! Det finns inget mer belönande "jobb" än att vara hemma med barn. Men slitigt och tidvis stressigt är det. Det ska vi inte sticka under stol med. Så ni vet var ni har mig.

Dock vill jag kika in och påminna om de kommande Föda Utan Rädsla-kurserna här i Enköping. Nästa är söndagen den 28:e april 13-17 och den efter är söndagen den 2:a juni. Du är varmt välkommen att anmäla dig till någon av dessa kurser.

Du kan läsa mer här, anmäla dig direkt eller ställa frågor på info@medvindenkoping.se














Alla behöver stöd när de föder barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar